پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 243
با صرف اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال؛
شبكه برق بافت فرسوده جمكران قم ساماندهی شد
با تلاش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در یک طرح ضربتی نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده جمکران اقدام شد.

با تلاش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در یک طرح ضربتی  نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده جمکران اقدام شد.

مهندس مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: با فعالیت و تلاش نیروهای عملیاتی امور برق منطقه یک قم نسبت به جمع آوری تابلوهای فرسوده از روی پایه ها ، اصلاح و تعویض کابل های فرسوده و کنتورهای معیوب در بخش های خارج از خدمات شهری جمکران اقدام شد.

مهندس آهنین پنجه تصریح کرد:در این مانور ضربتی ضمن اخطار به استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز نسبت به اصلاح شبکه ،رفع اتصالات سست و جمع آوری برق های غیرمجاز مشهود اقدام شد.

وی با اشاره به برکناری تعداد 156 تابلوی برق فرسوده  از قطع و جمع آوری بیش از 77 مورد برق غیر مجاز و تبدیل آن به انشعاب مجاز در این منطقه خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح ایمنی ، کاهش تلفات ، ساماندهی و بهینه‌سازی شبکه برق منطقه جمکران مبلغی بالغ بر یک میلیارد ريال اعتبار صرف شده است.                                                        
امتیاز :  ۲.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0