شنبه, 1 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 112
درشورای روابط عمومی های دستگاه های اجرايی استان قم مطرح شد
ادارات خلاق در زمینه مدیریت مصرف انرژی تشویق خواهند شد
مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران در جلسه شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قم گفت:دستگاههای اداری خلاق و پیشرو در زمینه مدیریت مصرف برق تشویق خواهند شد.

علی جز خراسانی ابتدا از توجه مجموعه استانداری قم به مقوله مدیریت مصرف انرژی قدردانی کرد و در ادامه حوزه فعالیت برق منطقه ای تهران  را در سه استان ،تهران ،البرز و قم  برای حاضرین معرفی و تشریح کرد.

 وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد پیک مصرف برق در سال های اخیر ، ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و پرهیز از اسراف  به ویژه در ادارات را ضروری دانست و اظهار داشت: برای عبور موفق از تابستان گرم امسال و جلوگیری از خاموشی لازم است ادارات نسبت به رعایت مدیریت مصرف به ویژه درساعات پیک بار  ادارات (11 الی 15) توجه بیشتری داشته باشند.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران در ادامه اظهار داشت:رفتار مصرفی انرژی در دستگاههای اداری استان با هماهنگی استانداری قم ممیزی خواهند شد و در پایان فصل تابستان از دستگاههای خلاق و پیشرو در زمینه مدیریت مصرف برق قدردانی خواهد شد.

علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم در ابتدای این مراسم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد گفت: روابط عمومی ها نقش موثری در اطلاع رسانی و خدمات رسانی به جامعه دارند که باید همواره در راستای گسترش گروه های مشورتی در میان آنها تلاش کرد.

وی گفت: در ایام نیمه شعبان هستیم که انتظار می رود همانطور که در ایام عید خدمات رسانی به مردم به صورت مطلوب انجام شد، در ایام نیمه شعبان نیز شاهد خدمات رسانی گسترده به زائران و مجاوران باشیم.

طباطبایی گفت: باید همه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی با تمام توان و امکانات در این ایام کوشیده تا نهایت خدمات رسانی را داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با تاکید بر هم افزایی و همراهی میان دستگاه های اجرایی گفت: این موضوع بسیار مناسب و ارزشمند است و نباید لحظه ای مورد غفلت قرار گیرد.

وی به برگزاری جلسات شورای روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری، هر ماه این جلسات را برگزار و به صورت تخصصی در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

در این جلسه همچنین برخی مسئولان روابط عمومی ها سئوالات خود را مطرح کردند. مرتضی داستانی رئیس خانه مطبوعات استان قم نیز در این جلسه مهمان ویژه بود که به سئوالات پاسخ داد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0