چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 96
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:
زندگی مردم وابسته به دو زیرساخت اساسی آب و برق است
احمد امیرآبادی در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم در سخنانی وزارت نیرو را از وزارتخانه‌های مهم کشور ارزیابی کرد و گفت:مدیریت صنایع آب و برق به عنوان دو زیرساخت اساسی توسعه‌یافتگی که زندگی مردم و صنعت به آن‌ها وابسته است نشان از اهمیت بالای این وزارتخانه است.

امیرآبادی خواستار خلاقیت در مباحث مدیریت و تصمیم‌گیری در شرکت‌های آب و برق شد و گفت: استفاده از ایده‌ها و نظرات نخبگان و دانشگاهیان استان در مباحث صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی می‌تواند کمک شایانی به مدیریت در مصارف آب و برق داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار رفتار مناسب همراه با روی خوش و متانت کارکنان دولت در اجرای قوانین شد و گفت: با توجه به اینکه مردم با مشکلاتی در کشور مواجه هستند رفتار مناسب کارکنان دولت با شهروندان و همچنین همدلی مسئولان با مردم می‌تواند به کاهش مشکلات کمک کند.

مدیران صنعت آب و برق قم نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از چالش‌ها و مشکلات پیش رو پرداختند و عبور از این چالش‌ها را نیازمند همکاری مردم، نمایندگان و تمام مسئولان دستگاه‌ها دانستند.

در این دیدار مهندس مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت صنعت برق در قم ، از کاهش سهمیه پیک مصرف برق در سال جاری در استان را از 750 مگاوات ثبت شده در سال 96،به 730 مگاوات عنوان کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز خاموشی همه با هم باید مصرف را مدیریت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: با تمام توان برای عبور از پیک بار تابستان در تلاش هستیم و در این راستا برای مدیریت مصرف در همه بخش ها مشوق هایی در نظر گرفته شده است.

مهندس آهنین پنجه در ادامه از وارد مدار شدن پست شکوهیه و تقویت پست 230 کیلوولت جمکران خبر داد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0