سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 139
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خواستار شد؛
همه مردم در مدیریت پیك بارتابستان امسال همكاری كنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از همه مردم قم درخواست کرد برای عبور موفق از تابستان امسال در مدیریت مصرف برق همکاری کنند.

مهندس مهدی آهنین پنجه با اشاره به روند رو به رشد مصرف انرژی در استان و لزوم مدیریت آن از سوی همه مردم بیان کرد:سال گذشته پیک مصرف برق در استان قم 750 مگاوات ثبت شد و با این روند مصرف، پیش بینی می شود برای تابستان امسال به 840 مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه برای جلوگیری از خاموشی تاکید کرد:چنانچه مردم نسبت به سال گذشته 13درصد صرفه جویی کنند دچار خاموشی نخواهیم شد.

آهنین پنجه با بیان این مطلب که سهمیه پیک بار تابستان امسال نسبت به سال گذشته باید به کمتر از730 مگاوات برسد تصریح کرد:برای مدیریت پیک بار اقدامات خوبی در بخش فوق توزیع و توزیع صورت گرفته است و با سرویس های دوره ای پست های برق که در ماههای اخیر انجام شده است آمادگی کامل برای تامین برق پایدار و مطمئن داریم لیکن لازم است مردم نکات مدیریت مصرف انرژی را رعایت کنند تا دچار خاموشی نشویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی هفته های اخیر برای جلب مشارکت و همکاری مشترکین جلسات تخصصی متعددی در مورد طرح های تشویقی وزارت نیرو و نحوه همکاری و مشارکت مشترکین جهت مدیریت پیک بار برگزار شده است.

وی در ادامه بیان داشت:در این جلسات تاکنون نمایندگان صنوف مختلف ،دستگاههای اداری و اجرایی،صاحبان هتل،هیئت امنای شهرک های صنعتی استان ،تعاونی های کشاورزی ،اتحادیه های مرغداران و مرغداری ها و همچنین صاحبان مراکز عمومی برای مشارکت و همکاری در برنامه  مدیریت پیک بار دعوت شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان  در ادامه از همه مردم  درخواست کرد در ساعات اوج بار (12 الی 16 و 19 الی 23 ) مدیریت مصرف را رعایت کنند تا در تابستان امسال دچار خاموشی نشویم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0