جمعه, 10 فروردين 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 62
مدیرعامل برق منطقه ای تهران:
اجرای بیش از 500 میلیارد تومان پروژه برق در استان قم
مدیرعامل برق منطقه تهران از اجرای بیش از 500 میلیارد تومان پروژه برق در استان قم طی سه سال گذشته خبر داد.

غلامرضا خوش خلق مراسم افتتاح از پروژه های برق استان قم که با حضور اردکانیان وزیر نیرو، صادقی استاندار قم، ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: توان و ظرفیت برق استان قم در سال های گذشته به تناوب افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: 12 پروژه با اعتباری بالغ بر  97 میلیارد امروز رسما در استان قم به بهره برداری می رسد همچنین  130 میلیارد تومان نیز  برای 10 پروژه جدید در نظر گرفته شده است، برای راه اندازی 4 پروژه برزگ برق در قم  100 میلیارد تومان برای آینده نزدیک در نظر گرفته شده است .

 مدیرعامل برق منطقه ای تهران با اشاره به تاثیر نوسانات نرخ ارز در راه اندازی پروژه های برق گفت: نوسانات نرخ ارز اثرات مخرب بسیار زیادی در راه اندازی و بهره برداری از طرح های صنعت برق ایجاد کرده است .

خوش خلق با بیان اهمیت و تامین برق واحدهای صنعتی مناطق صنعتی استان قم عنوان کرد: پست های برق استان به دلیل اهمیتی که دارد نیاز برقی واحدهای صنعتی استان های دیگر را نیز تامین می کند .

وی ادامه داد: از سال 94، بیش از 500 میلیارد تومان پروژه برق در استان قم اجرا شده که سبب شده ظرفیت های برق این استان نسبت به قبل از سال 94، بیش از  30 درصد افزایش پیدا کند .

مدیرعامل برق منطقه ای تهران قطعی برق در تابستان سال جاری را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: به دلیل کم آبی های عمومی در استان قم قطعی و مدیریت بار در تابستان سال جاری انجام شد .


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0