Tuesday, April 30, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Mon Jun 25, 2018
  • item visited : 269
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم:
خط قرمز مصرف برق در استان قم 730 مگاوات است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: خط قرمز مصرف برق در استان قم 730 مگاوات است و چنانچه مصرف از این مقدار بیشتر شود احتمال خاموشی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: خط قرمز مصرف برق در استان قم 730 مگاوات است و چنانچه مصرف از این مقدار بیشتر شود احتمال خاموشی وجود دارد.

مهندس مهدی آهنین پنجه با اشاره به رشد مصرف برق در روز گذشته در استان قم گفت: پیک مصرف برق در روز یکشنبه مورخ 3 تیرماه به 725 مگاوات رسید و با توجه به تداوم گرما در روزهای آتی در صورت عدم صرفه جویی دچار خاموشی خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم به گام موثر استاندار جهت تغییر ساعات کار ادارات در ماههای تیر و مرداد در قم اشاره کرد و افزود: بدلیل کمبود منابع آب و کاهش تولید برق ، هیئت دولت تصمیم گرفت ساعات کار ادارات در استانهای با دمای بالای 45 درجه  با نظر استانداران تغییر کند. 

مهندس آهنین پنجه به تجربه موفق تغییر ساعات کار ادارات در سال گذشته در استان قم اشاره کرد و افزود: سال گذشته این تغییر ساعات ادارات به میزان 10 مگاوات صرفه جویی در بر داشته است.وی این میزان صرفه جویی را معادل احداث یک پست 63 کیلوولت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه گفت: روز گذشته (یکشنبه 3 تیرماه ) رقم 725 مگاوات مصرف برق در استان ثبت شد و خط قرمز مصرف برق در استان قم 730 مگاوات تعیین شده است و اگر از این مقدار مصرف عبور شود دچار خاموشی خواهیم شد.

وی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی در فصل بهار امسال شاهد 100 مگاوات کاهش مصرف بوده ایم ولی متاسفانه با افزایش دمای هوا طی روزهای اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل با 20 مگاوات رشد مصرف مواجه شده ایم.

مهندس آهنین پنجه در ادامه تصریح کرد: علاوه بر دستگاههای اداری در بخش صنعت و کشاورزی نیز یکصد تفاهم نامه همکاری مبادله شده است و چنانچه مشترکین  با همکاری و تعامل مولدها و ژنراتورهای تولید برق را وارد مدار کنند و یا مصرف خود را کاهش دهند از پاداش و تخفیف های بسیار ویژه وزارت نیرو بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه از همه مردم درخواست کرد در ساعات اوج بار (12 الی 16 و 19 الی 23) با صرفه جویی در مصرف، کارکنان و خادمین صنعت برق را در جهت خدمت رسانی مطلوب تر یاری کنند. 

وی در ادامه یادآور شد: مجموعه مدیران و کارکنان صنعت برق با آمادگی کامل و با تلاش شبانه روزی جهت تامین برق مطمئن و پایدار در تلاش هستند.

Average :  1.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0