شنبه, 29 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۸:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 252
  • کد خبر : ۴۱۶۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق تاکید کرد؛
لزوم همكاری همه بخش ها برای عبور از پیك تابستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه سال سختی در حوزه صنعت برق کشور پیش رو داریم، بر لزوم همکاری همه بخش‌ها برای عبور از این شرایط تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، مهندس یوسف صادقی در نشستی که به منظور هم‌اندیشی برای عبور از پیک‌بار تابستان 1403 با نمایندگان صنف کشاورزی برگزار شد در سخنانی یادآور شد: سال گذشته با همکاری همه بخش‌ها خوشبختانه با کمترین مشکل و‌ چالش از تابستان عبور کردیم.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر نا ترازی‌های تولید و مصرف در سال جاری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال سال سختی در حوزه صنعت برق در کشور باشد و در همین راستا نیازمند همکاری  همه بخش‌ها هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برداشت‌های غیرمجاز آب از چاه‌های مجاز را برای صنعت آب و برق مشکل‌ساز دانست و گفت: انتظار داریم با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و استفاده از نظرات کارشناسی به سمتی حرکت کنیم که کمترین آسیب هم بخش کشاورزی و هم بخش صنعت برق رقم بخورد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز در ادامه این نشست با اشاره به وضعیت تعداد مشترکین و مصارف بخش‌های مختلف در استان، به تشریح روند تغییرات پیک‌بار طی یک دهه اخیر پرداخت.
وی در ادامه با مقایسه سهمیه کاهش بار توسط بخش کشاورزی، تجاری، صنعتی و اداری طی دو  سال اخیر، مصوبات و مستندات قانونی برنامه‌های مدیریت پیک‌بار برای حفظ و پایداری شبکه را تبیین کرد.
مهندس محمد محمودی در ادامه از پایش آنلاین و مستمر مشترکین جهت اجرای برنامه‌های مدیریت بار با استفاده از سامانه‌های کنتورهای هوشمند  خبر داد.
در ادامه این نشست مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم به سؤالات نمایندگان بخش کشاورزی پاسخ دادند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0