جمعه, 7 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 68
استاندار قم:
دستگاه‌های دولتی باید در زمینه مدیریت مصرف الگو باشند
استاندار قم گفت: سازمان ها و دستگاه های دولتی باید در زمینه مدیریت درست انرژی و به ویژه برق الگو و نمونه باشند.

سید مهدی صادقی در مراسم افتتاحیه پروژه های صنعت برق قم که با حضور اردکانیان وزیر نیرو، ذوالنور نماینده قم در مجلس و جمعی از مدیران برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: مدیران ملی و استانی در بخش برق و آب تلاش ها و اقدامات ویژه و قابل توجهی در سطح استان قم انجام می دهند .

وی با ابراز خرسندی از تصمیم ها و برنامه های برق منطقه ای تهران در استان قم افزود: شرکت برق منطقه ای تهران در تامین و اختصاص برق استان قم مساعدت ها و زمینه های لازم خدمت رسانی را انجام داده است که قابل تقدیر و تشکر است .


استاندار قم با انتقاد از نتایج مضر و مخرب بخشی نگری در تصمیم گیری های کلان گفت: سیاست استان در زمینه توسعه متوازن حذف بخشی نگری و ایجاد زمینه های سرمایه گذاری وحمایت از بخش خصوصی در سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه صنعت برق بوده است .


صادقی با اشاره به برخی از نتایج و ثمرات کار گروه و نگاه سیستمی عنوان کرد: نگاه سیستمی و توجه به اصل مشارکت و توجه به فرآیند کار عمومی در سال های گذشته در سطح استان دنبال شده است، اثرات کار جمعی و حذف بخشی نگری اثرات و ثمرات قابل توجهی به ویژه در بخش صنعت برق در استان به بار آورده است .

وی با اشاره به لزوم اصلاح الگوی مصرف انرژی در استان تاکید کرد: سازمان ها و دستگاه های دولتی باید در زمینه مدیریت درست انرژی و به ویژه برق الگو و نمونه باشند تا مردم نیز با تاسی از عملکرد صرفه جویانه مسئولان دولتی نسبت به صرفه جویی انرژی حساس باشند .
استاندار قم بیان کرد: مشکل فاضلاب  پردیسان مسئله جدی بوده که اننظار می رود وزارت نیرو به وظایف و رسالت های خود در حل مشکلات این منطقه متعهد باشد .


 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0