به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم ، در راستای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان، معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو ضمن تشکیل جلسه در محل این شرکت به بررسی جوانب برگزاری میز ارتباطات مردمی پرداخت.
در این جلسه که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مهندس صادقی رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قم، معاونین مالی و پشتیبانی، مدیران روابط عمومی، مدیر اداره خدمات برگزار شد، محمد سیاوشی ضمن تعریف ساختار اجرایی برنامه، گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزهی انرژی، در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت مردمی به مردم شریف استان قم است.
معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو، افزود: دیدار چهره به چهره با مردم میتواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و ما برای مدت سه روز در خدمت مردم شریف استان، خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمترسانی شایسته به مراجعین گرامی، به محض تعیین محل برگزاری میز ارتباطات مردمی، موضوع از طریق رسانههای عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.
در ادامه این جلسه ۲ ساعته اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق استان قم پرداختند.