شنبه, 8 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۴:۴۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 126
  • کد خبر : ۴۱۵۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم مطرح کرد؛
تلاش برای گذر موفق از پیك‌بار مصرف برق در تابستان آینده
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: دغدغه اصلی شرکت توزیع نیروی برق در فصل تابستان بحث ناترازی مصرف و گذر موفق از پیک‌بار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، مهندس یوسف صادقی در جلسه ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه مدیریت مصرف که با حضور ناظر عالی وزارت نیرو و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: دغدغه اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در فصل تابستان بحث ناترازی مصرف و گذر موفق از پیک‌بار است.

وی با بیان اینکه با تمام توان و بسیج امکانات و با ساماندهی همه بخش‌ها انجام وظیفه خواهیم کرد، گفت: توسعه و احداث شبکه، نگهداری آن و پاسخ به وضعیت موجود اولویت اصلی شرکت توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه مدیریت مصرف از سال‌های گذشته صورت گرفته است، یادآور شد: در مجموع با اقدامات صورت گرفته توانستیم برق با کیفیت و پایدار و مستمر برای تمامی مشترکین و همه بخش‌ها اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، عمومی و... مردم شریف استان داشته باشیم.

وی بر لزوم رعایت بخش‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها در ایام بحرانی و اضطراری سال تأکید و خاطرنشان کرد: باید تمام مصوبات از جمله مصوبات عالی امنیت ملی و قوانینی مثل مانع زدایی مورد توجه قرار گرفته و به بهترین نحو ممکن انجام شود.

صادقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف مصرف گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سال‌های گذشته تاکنون تقریباً تمامی مشترکین چاه‌های آب کشاورزی کنترل‌پذیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در کنترل‌پذیری صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی 50 درصد پیشرفت داشته‌ایم، ابراز داشت: در تلاش هستیم با هزینه کمتر و تأثیرپذیری و اثرگذاری بیشتر تا ابتدای تابستان سال آینده 50درصد دیگر را نیز محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش ادارات استان قم اظهار داشت: با حمایت استانداری و سازمان بازرسی و همکاری ادارات انتظار داریم در هوشمند سازی به ۳۰ درصد دست یابیم و إن شاءلله با پیگیری و همراهی ادارات کل به اهداف بالاتری دست یابیم.

وی یادآور شد: در بحث اقدامات آمورشی و ترویجی نیز فعالیت‌های خوبی با همکاری واحدهای روابط عمومی و فرهنگی و با هماهنگی با مراکز حوزوی و مدارس به انجام رسیده است.

مهندس دهنوی معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت پرداخت.

رئیس گروه مطالعات شبکه مدیریت شبکه برق ایران و ناظر عالی وزارت نیرو در ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز در ادامه این جلسه تأکید کرد: امیدوارم حرکت جدی‌تر و پرشتاب‌تر نسبت به گذشته در بحث پایداری و پایایی شبکه داشته باشیم.

وی بر لزوم توجه به نقش مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف تأکید و تصریح کرد: ما باید از نگاه سنتی صرفاً مهندسی و فنی باید خارج شویم و به میان جامعه برویم و جهاد تبیین کنیم.

دکتر ابوالحسنی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های مدیریت مصرف داشته باشیم، اظهار داشت: توجه به روشنایی بوستان‌ها و فروشگاه‌های بزرگ لوازم‌خانگی نیازمند نظارت ویژه است.

وی با بیان اینکه استان قم می‌تواند در بحث فرهنگی الگویی برای تمام کشور باشد، یادآور شد: استان قم به عنوان یک مرکز فرهنگی می‌تواند تأثیرگذاری ویژه‌ای در داشته باشد که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره لازم را برد.

یادآور می‌شود ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حوزه مدیریت مصرف طی دو روز به انجام رسید و ارزیاب وزارت نیرو از زیرساخت‌های مولدهای اضطراری برق، وضعیت نحوه مصرف برق در مسجد فاطمه الزهرا (س) و نیروگاه خورشیدی مدرسه آیت‌الله ظاهری پردیسان وهمچنین از شهرک های صنعتی شکوهیه و‌ محمودآباد بازدید کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0