دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۶:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 75
  • کد خبر : ۴۱۵۹
با حکم وزیر نیرو؛
مهندس یوسف صادقی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم شد
با حکم وزیر نیرو ، مهندس یوسف صادقی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم طی حکمی از سوی دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به مدت ۲ سال به عنوان «رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم» منصوب شد.

دکتر محرابیان وزیر نیرو در حکم انتصاب مهندس صادقی آورده است:

جناب آقای مهندس صادقی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم 

موضوع: انتصاب رئیس شورای هماهنگی استان

نظر به ضرورت هماهنگی شرکتها و مدیران استانی صنعت آب و برق و بنا به پیشنهاد معاون مالی حقوقی و مجلس و رئیس شورای هماهنگی مدیران استانی در اجرای نظام نامه هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان «رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم» منصوب می گردید.

انتظار می رود در راستای هم افزایی و تشریک مساعی و تحقق کامل اهداف و وظایف مندرج در نظام نامه مذکور در پیشبرد برنامه های ابلاغی با همکاری سایر اعضای شورا و دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی مدیران استانی با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خدمت رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0