شنبه, 6 مرداد 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۳:۱۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 494
  • کد خبر : ۴۱۶۸
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت:
آیت‌الله رئیسی الگوی موفق اتحاد بین سیاست و دیانت بود/ پیام شهادت رئیس‌جمهور قداست نظام جمهوری اسلامی است
مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با حضور حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم،حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم در این مراسم که از سوی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان قم برگزار شد ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، به تشریح ابعاد شخصیتی و سیاسی رئیس‌جمهور شهید پرداخت.

وی از آیت‌الله رئیسی به عنوان افتخار نظام در مجامع بین‌المللی یاد کرد و اقتدار و صلابت در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی کلان کشور و تواضع و فروتنی در پیشگاه ملت بزرگ ایران را از ویژگی‌های برجسته رئیس‌جمهور شهید برشمرد.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، حل مسئله در میدان و حضور در کنار مردم را از خصایص آیت‌الله رئیسی ذکر کرد و گفت: ایشان توانست علم، اجتهاد و فقاهت را در کنار فعالیت‌های میدانی و اجرا به کار گیرد و در این زمینه نیز موفق عمل کرد.

وی رئیس‌جمهور شهید را الگوی موفقی از اتحاد بین دیانت و سیاست دانست و یادآور شد: اگر ما می‌گوییم دیانت ما عین سیاست ماست دقیقاً همان است که آیت‌الله رئیسی به بهترین شکل ممکن پیاده کرد وگرنه سیاستی که مملو از فریب، نیرنگ، بداخلاقی و فساد مالی و اختلاس و جمع‌کردن امکانات  برای هم‌حزب و هم‌گروه است هیچ نسبتی با دین ندارد.

حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم پیام شهادت آیت‌الله رئیسی را قداست نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چند شهادت رئیس‌جمهور خدوم و مردمی برای ما دردآور بود اما خداوند نتیجه یک عمر صداقت، اخلاص، جهاد، مردم داری و خستگی‌ناپذیری را به شکل ویژه‌ای به آیت‌الله رئیس عنایت کرد.
مدیحه سرایی و پخش کلیپ‌ و تصاویری از سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید و تشییع باشکوه شهدای خدمت از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0