نام پیمانکار    شماره معامله  
  شماره ثبت    شناسه ملی  
  کد اقتصادی    
  آدرس پیشنهاد دهنده:  
    
  درصد پیشنهادی اجناس نسبت به فهرست بهاء سال    
  درصد پیشنهادی دستمزد نسبت به فهرست بهاء سال    
  تاریخ  1403/02/20  مبلغ پیشنهادی (ریال) بدون اعشار و مميز  
  
  شرکت توزیع نیروی برق استان قم (استعلام گیرنده)
  شرکت کننده در استعلام (پیشنهاد دهنده)
  دستگاه نظارت: دفتر نظارت و امور مهندسی (ناظر عالیه) شرکت مشاور (ناظر مقیم)
  
  پیشنهاد دهنده ضمن تایید شرایط زیر که بیانگر چگونگی انجام موضوع استعلام می باشد، اعلام می نماید که در صورت
  برنده شدن در استعلام طی قرارداد منعقده، مکلف به اجرای آنها می باشد و این جزء لاینکف قرارداد تلقی می شود،
  پیشنهاد دهنده موظف است اقدامات زیر را طبق نظر استعلام گیرنده انجام دهد:
  
  1- اجناس ذیل به ارائه فاکتور معتبر در صورت وضعیت محاسبه خواهد شد:
  (اتوبوستر/ ریکلوزر/ MOF / پستهای کمپکت / پستهای پد مانتد / رله ثانویه / تابلوهای فشار متوسط / سکسیونر )
  2- مبنای صورت وضعیتهای قرارداد فهرست بهای سال 96 شرکت توزیع نیروی برق استان قم می باشد.
  3- درصد اعلام شده برای اجناس و دستمزد بر اساس فهرست بهای سال 96 و به صورت کمتر یا بیشتر (آزاد) می باشد.
  4- درصد دستمزد و اجناس در مقایسه قیمت به نسبت قیمتهای ذکر شده در جدول لیست طرح های پیوست لحاظ می گردد.
  5- دستمزد برکناری براساس فهرست بها پرداخت خواهد شد.
  6- پیشنهاد دهنده موظف است قبل از ارائه قیمت از محل انجام پروژه بازدید بعمل آورده و به مشکلات اجرایی کار واقف گردد و
  پس از آن اقدام به ارائه قیمت نماید.
  7- بیمه و مالیات و سایر کسورات قانونی بعهده پیشنهاد دهنده می باشد.
  8- مالیات بر ارزش افزوده به عهده استعلام گیرنده می باشد.
  
  اینجانب مدیرعامل شرکت  موارد فوق را مطالعه نموده و قبول می کنم.
  1914986436
  ارسال



6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0